Infolinia Toyota Bank

4
(1)

Toyota Bank Polska S.A. działa w Polsce od roku 2000, kierując swoją ofertę zarówno do klientów indywidualnych, jak i do firm. Od 2002 roku podmiot ten prowadzi również działalność leasingową. Sprawdźmy, jak skontaktować się z Toyota Bankiem za pośrednictwem infolinii.

Toyota Bank posiada bogatą ofertę w segmencie detalicznym oraz interesujące oferty dla przedsiębiorstw. To, że bank ten należy do producenta samochodów nie oznacza, że koncentruje się jedynie na finansowaniu zakupu aut.

Klient indywidualny

Toyota Bank proponuje darmowe konto osobiste, które dodatkowo jest także oprocentowane w wysokości 0,10% w skali roku. Bank ten udostępnia również darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów, chociaż, niestety, ogranicza to tylko do 3 w miesiącu. Dzięki Systemowi Bankowości Internetowej mamy dostęp do rachunku z dowolnego miejsca. Natomiast Kontoclick to rachunek dedykowany młodym ludziom. Możemy również skorzystać z konta oszczędnościowego, ale można go otworzyć tylko posiadając wcześniej konto osobiste. Im wyższy depozyt, tym wyższe oprocentowanie.

Jeśli komuś zależy jednak na wyższym zysku, może pokusić się o wybór proponowanej przez Toyota Bank lokaty terminowej (Lokata Kapitalna) lub zdecydować się na jeden z dostępnych planów depozytowych albo na Indywidualny Plan Oszczędzania.

Firmy

Oferta dla podmiotów gospodarczych obejmuje konto firmowe, a wraz z nim 1000 bezpłatnych przelewów i lokaty overnight. Można wybrać również rachunek firmowy z linią kredytową na 20 miesięcy z gwarancją de minimis i z oprocentowaniem ustalanym indywidualnie. Toyota Bank oferuje również linię kredytową dla wolnych zawodów (np. lekarze, adwokaci), a także lokaty terminowe dla firm.

Kontakt za pomocą infolinii

Toyota Bank udostępnił klientom zarówno klasyczną Infolinię, jak i Bankolinię, specjalnie dedykowaną klientom banku. Obydwie są czynne w dni robocze od godziny 8:00 do 21:00, a w soboty nieco krócej, bo od 8:00 do 14:00.

Gdy chcemy zadzwonić na Bankolinię, należy przygotować Telekod, bez którego nie załatwimy żadnej sprawy. Do dyspozycji mamy dwa numery:

  • 801 900 700
  • +48 22 488 5550 (z telefonów komórkowych)

Możemy również zadzwonić na Infolinię i tutaj także do dyspozycji mamy dwa numery:

  • 801 900 701
  • +48 22 488 5505 (z telefonów komórkowych)

Gdy chcemy się skontaktować w sprawach dotyczących leasingu, należy dzwonić w dni robocze (poniedziałek-piątek) od 8:30 do 17:00 na numery:

  • 801 900 700
  • +48 22 488 5550 (z telefonów komórkowych)

Oceń ten post.

Kliknij na gwiazdkę aby dodć swoj ocenę.

Średnia ocena: 4 / 5. Liczba głosów: 1

Dotychczas brak głosów! Oceń ten post jako pierwszy.